sábado, 26 de janeiro de 2013

Cuspe.


Cuspo os meus pensamentos
no máis fondeiro del pozo
del meu ser.
Y cúspolos nesta llingua
que t’anoxa tanto.
Fáigolo sólo por foder.

Asina afogo el gozo
que del peto arranco,
y alimento llamentos
botándoche a cigua.

Todo esto fermento na testa
testaruda, cruel, vengatible,
qu’é tan pueril, fata y cimpre
que nun é a ver que’l que detesta
únicamente é el mirar impasible
nos tous oyos de mar que sempre
atravesan meu corpo morto
pra mirar máis pr’allá.

Máis pr’allá, unde soi outro,
outro ser, desconocido a os meus oyos,
que mira a quen cría ser cua señardá
d’us tempos que nunca foron, tempos veyos.
Tempos que quizáis soñéi en soños d’Antroido
amazcarados de realidades vividas en verdá.

Y penso que quiciabes nun seña
qu’odies esta llingua pequena,
senón a súa voluntá de sello,
de nun medrar, y ser el espeyo
d’este pequeno qu’eu soi
sen ayer nin mañá porque nomáis chora el hoi.

     Imaxe: Prohibido escupir.

Nenhum comentário:

Postar um comentário