terça-feira, 1 de dezembro de 2015

Fillos de puta.

Sodes us fillos de puta.
E que me perdonen as putas.
Pidiríalles perdón ás vosas mais,
pero nin a elas
nin aos vosos pais
(tamén culpables)
lles perdono non metervos úa pinza de  hostias
condo tan ben os feiría.

Sodes us fillos de puta.
E que me perdonen as putas.
As putas,
as únicas que non enganan.
Os sous "quérote" son de pago,
sen enganos.

Sodes us fillos de puta,
e nen sequera tedes collois,
ovarios,
pra selo aberamente.
E si,
eu tamén soi un fillo de puta.
Que me perdonen as putas,
que me perdone a mía mai
(ella si me cascou as hostias
que me correspondían).

Soi un fillo de puta.
A lo menos eu reconozo
a gran
            grandísima merda
que me mira
dende el espello.

Sodes us fillos de puta.
Sonrintes,
afables,
simpáticos.
A lo menos os criminales
non esconden as súas miserias.

Sodes ús fillos de puta.
E que me perdonen as putas.

E si,
mataríavos a todos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário